poniedziałek, 29 grudnia 2014

LA :)

Witam kochani!
Stęskniliście się chociaż troszeczkę? :) Ja za Wami owszem. Dzisiaj odpowiem na pytania od Malii.

 

1.Co obecnie czytasz?
Hmm... Dwa dni temu skończyłam czytać "Igrzyska śmierci: Kosogłos" i muszę przyznać, że rzekoma trylogia jest naprawdę świetna. Teraz mam w planach przeczytać "Zwiadowców" :) No i napoczęłam "Hobbita", ale szczerze mówiąc wyjątkowo film podoba mi się znacznie bardziej od powieści ;)

2.Czy należysz do jakiegoś fandomu?
Heh, nie raczej nie ;)

3.Czy kolekcjonujesz jeszcze coś oprócz modeli (dla tych bez figurek - czy coś zbierasz?)
Tak, kurz i stertę niezidentyfikowanych obiektów w pokoju xD A tak na poważnie - raczej koncentruję się na modelach koni ;)


4. Wymarzone miejsce na spędzenie wakacji
Zawsze marzyłam żeby polecieć do Francji, Ameryki lub na Hawaje... Francja fascynowała mnie od zawsze, Ameryka - no cóż, kolebka Breyer'a, a Hawaje.... Hawaje są po prostu piękne i egzotyczne :)

5. Ulubiony miesiąc w roku
 Lubię kwiecień, bo 26 dnia tego miesiąca obchodzę urodziny ;) Ale kocham też grudzień, te zimowe wieczory z gorącą herbatą w dłoniach...

7. Twoje drugie imię.
Jadwiga... Anna Jadwiga :)

8. Twój idealny dzień.
Idealny dzień? To bardzo proste - dzień bez szkoły i zajęć dodatkowych ;)

9. Lubisz chodzić do pracy/szkoły?
Myślę, że to pytanie retoryczne :D Oczywiście odpowiedź brzmi NIE.

10.Cytat, który pomaga Ci w trudnych chwilach.
"W życiu piękne są tylko chwile"

11. Wymarzona praca.
Moim wymarzonym zawodem jest weterynarz. Zresztą zawsze tak było i mam nadzieję, że to marzenie się spełni :)

To tyle :) Na razie nie nominuję nikogo, czekam na jeszcze jedną porcję pytań od Kai z bloga "Moja końska pasja". A w planach wciąż mam zaległe zdjęcia z wakacji... Tak wiem - refleks szachisty ;)

Do napisania wkrótce!

33 komentarze:

  1. Ja też przeczytałam Kosogłosa. A dokładnie to przedwczoraj. Zwiadowców kocham i obleciałam wszystkie części w 2 tygodnie, Hobbita też polecam. Fajnie, żę wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Francja <3 Och :3 Chciałabym tam pojechać :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    stajniapraga-modelekoni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No w końcu jesteś! :) Czekam na kolejne notki! Zapraszam do mnie na opis Breyera ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, powrót smoka :D Już pędzę do Ciebie :)

      Usuń
  4. Czytałam Hobbita zanim obejrzałam film i to drugie jest o niebo lepsze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że w tym wypadku film jest lepszy? Moim zdaniem książka jest przeznaczona dla ciut młodszych czytelników, film został zrobiony bardziej pod starszych widzów :)

      Usuń
  5. Witaj znowu :D. Zapraszam do mnie na opis nowości ^^
    http://konieschleichlove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. LA krąży wszędzie ;) .
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kosogłos i Hobbit - kocham ^^."Zwiadowców" czytałam i polecam ;).
    A widziałaś "Kosogłosa" film :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwa razy byłam na "Kosogłosie" w kinie xD "Zwiadowców" z chęcią przeczytam.

      Usuń
  8. Oczywiście, że się baardzo stęskniłam! tak długo Cię nie było :( Ja chciałam sobie dać spokój z LA tym razem, ale nie wiem.. może odpowiem na parę pytań jak starczy mi czasu. Czytałam trylogię igrzysk i ostatnio byłam w kinie na "Kosogłosie" uważam, że to świetny film, godny obejrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nominuję cię do LA ;) szczegóły tu: http://red-horse-farm.blogspot.com/2014/12/011-odpowiedzi-odpowiedzi-odpowiedzi.html#comment-form
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam Kosogłosa, i Hobbita, ale Zwiadowców nie...Jak przeczytasz, to powiedz, czy fajne ;)
    Zapraszam: moje-konie-schleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. 8,9,10 te same odpowiedzi xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy kolejna notka ? :D
      Kiedy skończysz akcesoria :3 ;)
      http://kopytnapasja.blogspot.com/

      Usuń
  12. La, wszędzie LA... sama mam odpowiedzieć na jeszcze 2 nominacje ;)
    Igrzyska zawsze i wszędzie! Kocham <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, IŚ <3 Hah, mój ulubiony cytat - "If we burn, You burn with us!" :D

      Usuń
  13. Hej! Super blog ;) Zapraszam na mój:
    nawi-schleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Hobbita czytałam w podstawówce - lektura szkolna :P

    Fajnie że wracasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, lektury szkolne to zło, choć gdyby wszystkie były na poziomie Hobbita to bym nie pogardziła.

      Usuń
  15. Haha :D Ja w ogóle nie zrobiłam LA na moim blogu , mimo 5 nominowań :D Mam więc refleks jeszcze lepszy od Ciebie XD
    Pozdrawiam i zapraszam http://mojekochaneschleich.blogspot.com/2015/01/sesja-zimowa-stajnia-schleich-2014.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog :) A hobbita uwielbiam (książkę i film).
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: drimaldi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedy kolejna notka ? :D
    A przy okazji kiedy skończysz akcesoria ? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie obraź się, ale napiszesz coś jeszcze? Bo długo Cię nie było :/

    OdpowiedzUsuń