niedziela, 15 czerwca 2014

Pare istotnych informacji na temat bloga i postów

Witam Kochani!
Z pewnością zauważyliście jak dużo zmieniło się na blogu :) Nowy nagłówek, tło, zakładki...
No właśnie-zakładki. Co prawda większość z nich wciąż jest pusta, ale zapraszam Was do zakładki: "Lista Marzeń". Zrobiłam już listę wymarzonych modeli Breyer Traditional. Teraz czekają mnie jeszcze Schleich, Collect'a... Oj sporo pracy :) Ale czego się nie robi dla hobby... Chciałabym Was jeszcze poinformować o połączeniu mojego bloga z kanałem na YT :) Być może czasem zamiast pisać o czymś na blogu po prostu wstawię film. Nie martwcie się o jakość-kamerę mam porządną, kupioną z moich pieniędzy komunijnych :) Link do mojego kanału: https://www.youtube.com/channel/UCAfNheGOs6QX244wVvYkmlw

Póki co nie znajdziecie tam żadnych filmów, ale możecie spać spokojnie-seriale, recenzje i slajdy z pewnością wkrótce się pojawią :) Następną sprawą, którą chciałabym tu poruszyć, jest "częstotliwość" pisania przeze mnie postów. Cóż, będę się starała robić to codziennie, ale niestety nie wiem jeszcze jak będzie w gimnazjum, a nie zamierzam przekładać bloga nad naukę i oceny... Mam dość ambitne postanowienia i w przyszłości chcę być weterynarzem :) A jak wiadomo im lepszy start, tym łatwiej potem :) W każdym razie !minimum! to jedna notka tygodniowo. Jeśli chodzio to kiedy pojawią się pierwsze "końskie" posty.... Postaram się zorganizować pierwsze zdjęcia kolekcji maksymalnie do czwartku lub środy :) Myślę, że to tyle jeśli chodzi o informacje :) Gratuluje osobom, które dotrwały do końca notki! :)
Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia! 

 


5 komentarzy:

  1. Już dałam suba, liczę na zwrot.
    Zapraszam do nas - http://deterrasomnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytam od dawna Wasz blog :) Jest na prawdę ciekawy :)

      Usuń
  2. Weterynarz? Kochana widzę, że jesteśmy bardzo podobne ;)
    Pozdrawiam !
    theblackhorse5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, właściwie jestem już tego pewna :) Najwyraźniej tak :D To chyba dobrze? ;)

      Usuń
  3. Powodzenia w weterynari życze ;p

    OdpowiedzUsuń