środa, 30 lipca 2014

Zdobywamy Korsykę i Sardynię!

  Podczas wakacji Nasze konie nie mają łatwego życia. Sezon jeździecki w Stadninie Eskadalia rozpoczęty! Treningi, zawody, wyjazdy w teren... To dopiero początek. W piątek wyruszamy na zdobycie Sardyni i Korsyki. Oczywiście w trasę zabieramy naszych podopiecznych. Już wyobrażamy sobie nadmorskie szarże ogierów i zabawy źrebiąt w złocistym, ciepłym piachu... Ten wiatr w grzywie, rozwiewający pojedyncze kosmyki... Te pieniste fale obmywające końskie kopyta... Zapowiada się wspaniale! Przyczepa już gotowa, wystarczy jeszcze tylko zabrać potrzebny sprzęt stajenny i jeździecki i ruszamy!  Treningi potrwają dobre dwa tygodnie. W końcu nasze leniuszki muszą się przygotować na naprawdę pracowite miesiące jakie nas czekają. Będziemy za Wami tęsknić... Ale w końcu nie wyjeżdżamy na zawsze. Po powrocie będziemy wypoczęci i gotowi do pracy. Jak na razie Nasze koniska nie mają pojęcia co je czeka... Bawią się w najlepsze, hasają po pastwiskach i zajadają się soczystą, dojrzewającą w letnim słońcu trawą. Z resztą sami zobaczcie.

Black Tie i Cloudy 





 
Do zobaczenia!

18 komentarzy:

  1. Black Tie jest piękny, ta dynamiczna poza, rozwiana grzywa i ogon są niesamowite... Kantarki zacne, muszę urządzić polowanie na takie zamszowe rzemyczki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Black Tie jest piękny. Ma co prawda parę minusów, ale kocham jego pozę... Jest niesamowity :) A i za kantarki dziękujemy :) Opłaca się kupić te rzemyki, bo to na prawdę fajny, przyjemny materiał :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Śliczne zdjęcia ;) Pozdrawiam !
    Zapraszam : http://schleich-stajnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :) W sierpniu możecie się spodziewać nadmorskiej sesji zdjęciowej prosto z Sardynii i Korsyki :)

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia :)
    Masz talent :)
    Zapraszam do mnie na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha talent, ja? xD Serio? No chyba, że talent wynagradza mi fakt, że w ogóle nie mam pojęcia o robieniu zdjęć :D Serio... Wszystkie zdjęcia na tym blogu to mój debiut :) Bo w życiu nie robiłam zdjęć. No chyba, że coś tam pstrykałam w dzieciństwie ;) Aczkolwiek może mam jakiś ukryty talent, o którym nie mam pojęcia ^ ^ Skrywany przez 13 lat... Hah, bo doświadczenia nie mam żadnego xD

      Usuń
  4. Miłego wypoczynku i udanych treningów życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Arabki śliczne!
    Udanych treningów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe zdjęcia! Udanego wypoczynku!��
    P.S. W jakim programie obrabiasz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pizap :) Internetowy programik,ale całkiem fajny :)

      Usuń
  7. Piękne modele!
    Wspaniałych przygód!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sezon wakacyjny trwa. :D Udanych trenignów i sukcesów w zawodach.
    Zdjęcia świetne. Mi przypadło najbardziej 4 od góry.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejciu , jakie piękne konie *.* I jakie zdjęcia *o*

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne. Bardzo mi się podoba Cloudy, gdzie upolowałaś ? =)

    OdpowiedzUsuń